Popularni postovi

Čirevi na želucu

Čir na želucu se liječiprirodno:Ovo sam se dugo mislio da li da napišem.
Ali, danas sam sreo čovjeka koji je taj recept isprobao.Nisam ga mogao poznati,krupan,jak,čvrst,veseo.Prije sedam godina taj čovjek je izgledao tako mršav,blijed,jadan,žalostan,razočaran u život.Tada su mu rekli doktori da ima tri čira na želucu.
Imao je bolove u prsima ili malo niže i nije spavao po cijelu noć.Šta je uradio?Uzeo je dva kg živog kreča i stavio u kantu od 1o litara te nasuo vodu čistu.Poslije 48 sati kada se to sve sleglo,pio je tu vodu .Ujutro 1 dcl i naveće 1 dcl.Tako 40 dana.Na kontroli gasrtoskopije u Sarajevu,nije imao čireva.Sada je to drugi čovjek.

Danas mi je rekao da je uz ovu vodu još trošio čuvarkuću,po dva lista ujutro i navećer.

Ja nemam tih problema i nisam to probao,ali mu vjerujem.Sam izgled njegov sve govori.

Evo i jedan recept iz knjiga:Čajne mješavine: - 40 gr. Bijelg sljeza - 40 gr. Korijena gaveza - 20 gr. Slatkog korijena Ovu čajnu mješavinu preliti sa hladnim čajem kamilice,da odstoji 2 sata ,dobro promiješati i procijediti.Piti na pola sata prije svakog jela.

Pa ko šta voli ili ko šta smije probati.

tags:čir na želucu,čaj,recept,


čir na želucu,liječenje iz n aroda,želudac i čir,boli me želudac,

Nema komentara:

Objavi komentar

neplodnost