Popularni postovi

Želudac boli

Želudac boli pa boli.I tako pojedem luk,ne godi mi nikako i svaka teža hrana raspada se želudac.I skontam ja da pitam nekoga ko ima trećinu želuca a jede sve bez problema.Poznajem takvog čovjeka i odem da razgovaramo o problemu.
Nasmijao se odmah i kaže nije me nikada niko pitao kako ja jedem sve i svašta a imam samo jednu trećinu želuca.
Kaže on ,vidiš onu vreću kupusa, e ja ti skorio svaki dan po jednu glavicu kupusa iscijedim na sokovniku i popijem za dan dva,kad nema kupusa  ima krečna voda i ona je dobra ali meni je jaka,kaže čovjek.

I tako ja isprobam ovo sve i sad sam zdrav i čir koji je bio nestao je.Ovo je ispovijed jedne žene koja je prije liječenja želuca prirodnim putem više bila gladna sada mirno spava sita,a do tada nema šta nije probala i prirodno i od medicine.


tag:želudac,kupusa,krećna voda,čir,želudac boli.

Nema komentara:

Objavi komentar

neplodnost